čtvrtek 31. října 2019

Inspirace odjinud

Jsem moc ráda, že se našel někdo, 
kdo zareagoval na výzvu podělit se o způsob organizace času dětí.
Díky moc Lence Suchomelové, která mi poslala fotky od nich.
Poslala mi je už dávno, ale teprve dnes jsem se k tomu dostala.
To je tak, když člověku ubude práce :-).

Mají čtyři děti, žijí v rodinném domku a máme je moc rádi.
Dařilo se nám navštěvovat se dvakrát za rok,
teď už se to zúžilo na jednoroční návštěvu, ale o to více se na sebe těšíme a nasáváme, 
co kdo vymyslel, jak to komu doma funguje.
Vždycky je to víkend plný inspirace a nápadů.
Myslím že vzájemný.
Pro nás tedy rozhodně.

Tak a teď už slíbené foto:


Tohle je plachta s úkoly na každý den (na suché zipy), kterou má každé dítě svou.
Splněné úkoly si odlepují.


Rovněž úkoly  na každý den.
Tohle je fotková varianta pro nejmladšího Benjamína.


Podrobné úkoly v koupelně.
Co mám splněno, tam si připnu kolíček své barvy.


Tohle se mi líbí nejvíc :-).
Parkoviště pro kolíčky.


Týdenní plán.
Vyšrafovaná políčka znamenají čas, 
kdy mají děti dělat úkoly a nebo odpočívat.


Leni, moc díky za inspiraci.
A vy ostatní, nafoťte, jak to máte u vás doma a pošlete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)