středa 10. července 2019

Žena

Chtěla bych vám doporučit knížku ÚCHVATNÁ
od Johna a Stasi Eldredge.


Asi ji mnozí znáte, já ji objevila až teď.
Sama bych se k ní nedostala, ale rozhodli jsme se jí inspirovat pro naše divadelní představení,
které jsme připravovaly s divadelním souborem DRAMATKY.
(to je moje srdeční záležitost, 4 maminky, 
co se jednou za týden vytratí od ploten a praček a je jim spolu dobře.)

Vzniklo tak divadelní představení ŽENA,
které vypráví o čtyřech ženách, jejich životních příbězích a společné cestě,
kde na sebe narážejí jejich povahy a zároveň má každá z nich možnost,
nahlédnout na svůj život z jakési retrospektivy.




Naše představení má v podstatě otevřený konec,
divák sám si může domyslet, jestli některá
z žen dokáže překročit vlastní stín a vykročit
ze zranění a břemen, které si táhneme s sebou...



Kniha  však nabízí konkrétní kroky, jak se vypořádat se vším, co si neseme,
s našimi maskami, které si nasazujeme a jinými obrannými mechanismy, které jsme se naučily.





Kniha mě především nakazila opravdovou touhou po Ježíši. Mnohé se mi od té doby v životě změnilo, našla jsem sebe sama a získala velikou vnitřní svobodu.





B.




2 komentáře:

  1. Tahle kniha je vazne skvela! Uz je to davno co jsem ji cetla, ale mam ji spojenou s tim, ze zeny od svych muzu casto chteji az prilis - pricemz oni jim to nejsou schopni dat i kdyby je sebevic milovali. Kdyz prijmou tento fakt a vic se oprou o Jezise, budou stastnejsi. Toto jsem si jako hlavni vzala z te knizky, vnimate to nekdo podobne? Zdramatizovat tuto knihu musi byt vyzva. Nemate nekde nahodou toto video ke shlednuti online? Docela by mne zajimalo vase zpracovani... :)
    Diky za prispevek a pekne letni dny preji! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, přesně tohle tam bylo. A je to tam popsáno všechno tak krásně po žensku... Představení máme natočeno jen na mobil, má to velmi špatnou kvalitu, tak to ani nedáváme nikam veřejně. Ale třeba ještě pořídíme lepší záznam a pak bych ho mohla sdílet.

      Vymazat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)