pondělí 18. března 2019

Psát nebo spát

Psát nebo spát?
To je, oč tu běží.
:-)

Může se zdát, že se naše stránky opět ukládají ke spánku,
ale není tomu tak.
I když se spánkem to má co do činění.
Hlavu mám plnou nápadů, 
o čem bych chtěla psát,
jen budete muset být hodně trpěliví.

V komentářích k některému z článků jsem psala o svém spánkovém dluhu,
který potřebuji začít splácet
a skutečně se mi to daří.
Velmi často se mi podaří být už v 10 hodin v posteli.

Ponocování do půlnoci je už jen výjimečné.
(třeba když k nám přijedou kamarádi a na spánek prostě není moc čas:-)



Více spát je báječný pocit.
Jsem na sebe fakt hrdá.

Jen to má jeden háček.
Ono mi ty dvě hodiny denně opravdu někde chybí.

Jsem tedy ve fázi hledání, 
jak si na psaní čas udělat.
Také přehodnocuji své priority, 
čemu čas věnovat a čemu ne.
Vede mě to také k mnohem efektivnějšímu využívání času.

Je to ale proces.

Každopádně se cítím mnohem odpočatější,
pracuji efektivněji a jsem spokojenější.
Takže, třeba se to projeví i na těchto stránkách.
:-)

A tak přidávám jen pár fotografických vzpomínek 
na naše uplynulé jarní prázdniny:

Krásný víkend s přáteli u nás doma a v Rychlebech


Damík se učí sekat dříví.


Jáchym dostal svou první "barboru" a klín.









Kluci a jejich momentální slabost pro tanky






Ostravská U6, která nás nikdy nezklame.
Člověk tam může 100x a stejně zase objeví něco nového zajímavého.





2 komentáře:

  1. Já Vám tak rozumím - taky u mně v poslední době vyhrává spánek a je to velice osvěžující. Hromady prádla zatím úspěšně ignoruju a říkám si, že každý den trošku... V tancích jedeme taky, ale zatím jen hračkových. Tuším, že opravdový tank by měl veliký úspěch. A U6 jsme navštívili zatím jen jednou, takže je na čase vyrazit znovu. Díky za to, že pokračujete v psaní blogu - ráda si ho čtu a už jsem z něj načerpala hodně inspirace - vloni jsme okopírovali něco z Vašeho prožívání postní doby. Hodně dobrého spánku a všeobecné pohody Pavla z Valašska

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem moc rada, ze pisete. Jste velmi inspirativni rodinka. Ono tech blogu kde se s detmi snazi prozivat viru moc neni. A to, jak vest domacnost s vice detmi, to take neni vubec jednoduche. At se dari, tesim se na dalsi clanky. Obcas zabrouzdam i na ty vase stare, doufam, ze je portal nezrusi - byla by to rovnez skoda, je tam taky cela radka napadu. Mejte se a diky!

    OdpovědětVymazat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)