pondělí 17. prosince 2018

Zlatá neděle mého dětství

Poslední neděle před Vánocemi.
Ostravské náměstí plné lidí.
Melodie vánočních koled.
Vůně punče.
Kapři v kádi.
Mráz, který zalézá za nehty,
a všude v těle takový příjemně nedočkavý pocit,
protože Štědrý den je už opravdu blízko.

Tohle jsou předvánoční vzpomínky na moje dětství.
Vždycky jsem se na to těšila.

Včera jsem tam stála opět.

Mnoho se od té doby změnilo.


Mám báječného muže a 5 krásných dětí.


Můj malý brácha je trojnásobným taťkou.


Naše děti mají neskutečné možnosti.


Určitě mají mnohem větší přehled a rozhled,
než jsme měli my.
:-)


Zažívají věci, o kterých se nám ani nesnilo.


Ale některé věci se zkrátka nemění.
Houska a salám v umaštěném papíru koupený v potravinách,
sednout na lavičku a s chutí se zakousnout.
:-)
Cítíte tu vůni šunky a čerstvě upečeného rohlíku?
Ten pocit výjímečna, 
protože maminka vám naloží salám ve dvou vrstvách
a ještě vám strčí jeden do pusy. 
Jen tak.
I tohle jsou moje předvánoční vzpomínky na dětství.
A naše děti je budou mít taky.
:-)
B.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pokud nemáte účet Google, tak vyberte "KOMENTOVAT JAKO: ANONYMNÍ" - volba v nabídce úplně dole. Podepsat se samozřejmě můžete do textu vzkazíku :-)